Provocari ale personajelor animate „Thundercats Ragetul”

Începand din 18 mai serialul Thundercats Ragetul se difuzează de luni până vineri de la ora 16:50 numai la Cartoon Network. 

Temele principale ale serialului sunt lucrul în echipă și prietenia, iar elementele sale principale sunt personajele grozave, armele, vehiculele și locurile interesante în care aceștia explorează.

Fiecare personaj are câte o provocare potrivită caracterului și abilităților sale. Pentru a cunoaste cat mai bine acest univers vom avea 2 activitati pentru copii sub forma de joc ca sa descoperim cat mai multe despre aceste personaje.

Haideti sa exploram universul „Thundercats Ragetul”:

 

1.PROVOCAREA LUI WILYKIT-POVESTEA SABIEI DESTINULUI PIERDUTE

WilyKit, ca oricare dintre noi, adora povestile. In fiecare zi in viata lui au loc noi aventuri si apar creaturi interesante. Descopera povestea pe care vrea sa ti-o spuna.

Ca si in orice poveste mitologica cu monstrii la un moment dat apare o sabie magica.

Pentru ca inca nu am vazut aceasta serie facem un exercitiu de imaginatie si credem ca lui Leon-O ii pare rau ca nu a fost atent cu acel lansator. Credem ca s-a entuziasmat cu noua jucarie si a reusit sa lanseze din greseala sabia in teritoriul lui Mumm-Ra. Leon-O a luat-o pe WilyKat pentru a ajjunge pe teritoriul lui Mumm-ra, ajunsi acolo cu chiu cu vai ca nu mai aveau puteri speciale, desopera pe Mumm-Ra chinuindu-se sa ridice sabia. Leon-O ii distrage atentia cu un obiect stralucitor (se pare ca Mumm-Ra adora lucrurile stralucitoare), iar intre timp Wilykit reuseste sa se strecoare neobservata sabia magica intr-o clipita. Intr-o clipa puterile speciale le revin și o sterg in viteza cu sabie cu tot.

2.PROVOCAREA LUI SNARF: ANTRENEAZA-TI MINTEA IMPREUNA CU SNARF!

Vrei sa gandesti la fel de exact ca Snarf?

Puzzle-ul de cuvinte creat de acesta te va ajuta sa iti antrenezi mintea. Eroul ti-a pregatit cateva cuvinte ce sunt foarte importante pentru cultura Felinelor Fulger!

Noi am descoperit cateva cuvinte: aventura, bucurie,prietenie, distractie, bucurie si instinct. Cel mai greu a fost sa trasam cu mouse-ul, dar a fost si un test de dexteritate.

 

Lasa un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.