Mișcatul în casă cu ocazia pandemiei

Trend-ul #StamAcasă ar trebui completat cu #MiscareAcasă, pentru că statul în casă de multe ori se rezumă la curse speciale spre frigider și timp îndelungat în fața ecranelor.

Fiecare mediu de antrenament are avantajele sale. Sălile de gimnastică sunt bine aprovizionate cu toate tipurile de echipament de fitness, alături de experți care vă pot ghida în timpul antrenamentului dvs., în timp ce vă exersați în aer liber, vă oferă șansa de a lua legătura cu natura și de a vă bucura de un soare în acest proces.

În această perioadă avem opțiunea antrenamentelor la domiciliu, important e faptul că nu trebuie să mergeți nicăieri pentru exercițiul dvs., ne asigurăm că putem face exerciții în momentul în care avem motivația necesară. Dacă doriți să faceți exerciții de acasă, trebuie să aveți un plan, deoarece este foarte puțin probabil să existe un antrenor personal care să fie gata să vă spună ce să faceți.

 

Cam așa m-am gândit și eu la 4-5 zile de la izolare, și chiar mă consideram încă în formă, doar umblu toată ziua la serviciu pe secție. Dar de multe ori teoria cu practica nu se împacă, am dat de-o aplicație pe telefon pentru exerciții unde mi-am ales ceva de începător, să o iau ușor. Încălzirea s-a făcut și încet câteva exerciții după cum ne arată video-urile. Tehnica îți dai seama că lasă de dorit iar rezultatul nu se lasă asteptat, a doua zi fac direct febră musculară. Asa că dau la o parte tot ce am încercat să pun în aplicare și o fac ca pe vremuri, simplu și la obiect.

De aceea vă las câteva video-uri: incălzire și 3 exerciții de bază. Pentru început este important să mă concentrez pe puține exerciții care să le învăț să le fac cât mai corect, după aceea adăugând în timp diferite exerciții.

Încălzirea care o făceam toți la scoală:

După aceea trecem la clasicele flotări, iar un video excelent ne arată cum să le facem corect.

Un alt tip de exercițiu clasic sunt abdomenele care pot devin destul de periculoase pentru spate dacă nu sunt efectuate cum trebuie.

Genoflexiunile sunt ultimul exercițiu, par usoare dar  tehnica trebuie să fie fără cusur.

Era să uit, hidratarea este foarte importantă în orice moment al zilei dar mai ales după ce efectuăm exerciții fizice. De aceea vă recomand apa minerală naturală carbogazificată Stânceni, direct din Carpații Orientali, mai exact Parcul Național Călimani care este o zonă protejată , departe de orice sursă de poluare, rocile vulcanice furnizând apei un conținut special de minerale.

 

De menționat că anul trecut, în cadrul competiției internaționale World Selection, apa minerală naturală carbogazificată Stânceni a primit distincția Gold Award, premiul fiind o confirmare a calității deosebite a apei izvorâtă din Munții Călimani.

 

Lasa un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.