Marketplace- locul unde iti vinzi produsele

Marketplace (piață de comerț online) este un tip de site web de comerț electronic în care informațiile despre produse sau servicii sunt furnizate de mai multe părți terțe. Marketplace este principalul tip de comerț electronic multicanal și pot fi o modalitate de a eficientiza procesul de producție. În marketplace tranzacțiile consumatorilor sunt procesate de operatorul pieței și apoi livrate și îndeplinite de către comercianții cu amănuntul sau angrosiștii participanți. Acest tip de site-uri web permite utilizatorilor să se înregistreze și să vândă articole unice către multe articole contra unei taxe de „post-vânzare”. Marketplace-urile sunt companii de tehnologie informațională care acționează ca intermediari prin conectarea cumpărătorilor și a vânzătorilor.  Pe site-ul pieței online, vânzătorii își pot publica oferta de produse cu un preț și informații despre caracteristicile și calitățile produsului.

În general, deoarece marketplace-ul pune la un loc produse de la o gamă largă de furnizori, selecția este de obicei mai largă, iar disponibilitatea este mai mare decât în ​​magazinele online specifice vânzătorului. Din 2014 opțiunea de a vinde în marketplace a devenit tot mai popular. Unele marketplace-uri au o mare varietate de produse de interes general care răspund aproape tuturor nevoilor consumatorilor, altele sunt specifice consumatorilor și răspund unui anumit segment. Clienții potențiali pot căuta și răsfoi mărfuri, pot compara prețul și calitatea, apoi pot cumpăra bunurile direct de la vânzător. Inventarul este deținut de vânzători, nu de compania care gestionează marketplace-ul. Această opțiune este caracterizată de un cost redus de configurare pentru vânzători, deoarece nu trebuie să conducă un magazin de vânzare cu amănuntul. În timp ce în trecut Amazon Marketplace a servit ca model pentru piețele online, extinderea grupului Alibaba în afaceri conexe, cum ar fi logistica, sistemele de plată prin e-commerce și comerțul mobil, este acum urmărită de alți operatori de piață, cum ar fi Flipkart.

Unul dintre avantalele comerțului online este ca totul poate fi masurat. Platformele marketplace care contin milioane de produse sunt preferate de consumatori in special datorita gamei diversificate de produse listate din care pot alege. Clientii cumpara si datorita increderii pe care marketplace-ul o dobandeste in timp. Pentru consumatori, piețele online reduc costul căutării, dar informațiile insuficiente cu privire la calitatea bunurilor și la oferta suprasolicitată de bunuri pot face mai dificilă luarea deciziilor de cumpărare pentru consumatori. Capacitatea consumatorilor de a lua o decizie de cumpărare este, de asemenea, îngreunată de faptul că o piață online le permite doar să examineze calitatea unui produs pe baza descrierii sale, a unei imagini și a recenziilor clienților.

În prezent, piețele sunt văzute ca primii jucători, deoarece au capacitatea de creștere rapidă. Mai degrabă pregătesc calea pentru o tranzacție decât să se angajeze în tranzacția însăși. Forța lor de muncă nu este proporțională cu numărul de tranzacții efectuate. Acestea nu sunt aduse în producție, ambalare sau livrare de produse sau servicii, prin urmare, singurul personal de care au nevoie include specialiști care mențin platforma rulantă. Deci, practic vorbind, o afacere pe piață are potențialul de creștere mult mai rapidă decât alte companii. Mai mult, o astfel de creștere imediată creează avantajul față de alte companii care caută o investiție. Infuzia de numerar este mai probabil să meargă la compania viitorului potențial Facebook, nu la următorul butic vintage.

Piețele online vă permit să vindeți bunuri fără să vă configurați propriul magazin online. Vânzarea prin piețele online oferă o oportunitate de afaceri flexibilă, cu costuri de pornire relativ mici. Sunt multe exemple de piețe bine stabilite. Avantajele potențiale care trebuie obținute prin aderarea la o piață online vor varia între industrii și companii și, într-adevăr, între cumpărători și vânzători.

Am să adaug câteva avantaje pentru a folosi marketplace pentru afacerea dvs. iar unele dintre beneficiile potențiale sunt rezumate mai jos:

  • oferă un canal suplimentar de comercializare și vânzare a produselor dvs.
  • platforma oferă costuri de marketing reduse comparativ cu alte canale de vânzare mai puțin cunoscute
  • permite noi oportunități de vânzări în dincolo de granițe – s-a observat o creștere pe piața online a categoriilor de articole pentru uz casnic, animale de companie, modă și articole sportive în afara granițelor
  • acestea sunt populare printre clienți și oferă o modalitate convenabilă de a compara prețurile și produsele dintr-o singură sursă
  • a face parte dintr-o piață online stabilită oferă un nivel de încredere între dvs. și potențialul cumpărător
  • recenziile imparțiale ale produselor și serviciilor dvs. pot oferi clienților noștri încrederea de a cumpăra de la dumneavoastra
  • oportunități de a stabili noi parteneriate comerciale cu comercianți și furnizori, fie în cadrul lanțului dvs. de aprovizionare, fie în cadrul altor lanțuri de aprovizionare mai extinse
  • oferă o transparență mai mare – disponibilitatea, prețurile și nivelurile stocurilor sunt accesibile într-un mediu deschis si accesibil
  • este posibil să funcționați non-stop – constrângerile de timp și problemele cu diferite ore de tranzacționare internaționale sunt eliminate intr-o astfel de piață online

Înscrie-te în marketplace-ul Negociat.ro si descopera avantajele

Marketplace-ul Negociat.ro, este creat special pentru creșterea vânzărilor, de la cei mai mici până la cei mai mari vânzători din România și nu numai. Marketplace-ul Negociat.ro reprezintă o variantă optimă, simplă și eficientă de a comercializa produse, varianta dedicată atât producătorilor cât și importatorilor pentru vânzarea produselor din stocul online dar și ofline. Marketplace-ul permite furnizorilor să își stabilească taxele de livrare, politica și taxele de retur, dar și prețurile, atât timp cât asigură cumpărătorilor calitate.

Marketplace-ul negociat.ro ofera un aventaj companiilor mici si mijlocii deoarece acestea pot expune direct produse din magazile si nu au nevoie de un site propriu. Vendorii pot testa fara nici un cost un nou canal de vânzari, iar investiția in platforma de vanzare online este 0, si au acces direct la o bază mare de clienți. Practic, Marketplace-ul negociat.ro este o platformă online care poate fi accesata de orice vanzator sau producator.

Date de contact

suport(@)negociat.ro

Lasa un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: